2012. április 26., csütörtök

A hanygyák már a nappaliban vannak

Itt a tavasz (vagy legalábbis próbálkozik) és csiripelnek a madarak, nyílnak a virágok és jönnek a szemtelen, mindenhova bejutó kis fekete dögök: a hangyák! Két gyerek mellett, akik menet közben is esznek (csakis olyan dolgokat, amik erősen morzsáznak), várható volt korai megjelenésük. Tavaly már kemény küzdelmet folytattam ellenük, és most is árgus szemekkel, két naponta porszívózással vártam őket a lövészárokban!

Aztán jött a hideg zuhany. Munkából hazaérve nagyobbik fiam így fogadott:
- Apa! Képzeld ma is meglátogattak engem a hanygyák!

Majd lefeküdt a nappali szőnyegre, fejét a két tenyerére támasztotta és figyelte a pici hanygya küzdését a kenyér morzsával.

A hanygyák már a spájzban vannak, Apának lenni blog


Én pedig rovar ölő fegyvereimet mosolyra cseréltem. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése