2012. április 24., kedd

Horror az állakertben!

Pénteken jelenésem volt állás interjún, így szabira mentem és mivel sógoréknak volt ingyenes belépőjük az állatkertbe, ezért összekötöttük a hasznost a kellemessel. Délelőtt kiraktam a kiscsaládot a bejáratnál és gyorsan letudtam a felvételi elbeszélgetést, majd csatlakoztam hozzájuk. Szerencsére nem sok mindenről maradtam le, így Mackó felült a nyakamba, Bütyök meg ment a baba kocsiban.
Jó régen voltam a fővárosi állatkertben, azt hiszem még általános iskolás koromban. Nagyon szépen újítgatják fel, egyre ember és gyerek közelibb lesz a hely.
Nagyon kellemes nap volt, már kifelé tartottunk a kertből, amikor megláttuk az édes ki szőrgolyókat, kacsa bébiket! :-) Voltak vagy tizen, úszkáltak az anyjuk közelében. Persze a gyerekeknek sem kellett több, azonnal fel tudták áldozni a fél zsemléket, amikért az előbb még harc ment. Elkezdték etetni a csöppségeket és itt hirtelen átváltott a jelenet mészárlássá: megjelentek a gödények és (félreértésből vagy sem), de elkezdték bekapni a kis szőrcsomókat és csak dobálták a csőrükben, forgatták, "rágták"!!! Megdöbbenésünkben még volt annyi lélek jelenlétünk, hogy a gyerekeket elfordítottuk, nehogy tanúi legyenek ezen állati tragédiának. 
Mi is még percekig pislogtunk és kifelé menet azért megkérdeztem a kapuban álló stafftól, hogy ez normális-e:

-"Komolyan!? Nem is hallottam még ilyenről..."

Vajon mennyi kenőpénzt adhatnak a gödények, hogy ezt eltussolják!? ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése