2012. április 17., kedd

Nem akarok sokat játszani!

Ma reggel korán keltem, mert a munkába menet előtt még akartam egyet a maszekkal is foglalkozni. A gyerkőcök még aludtak anyával, így csendben jöttem le. Mire végeztem már felkelt Mackó és anya is, lejöttek, hogy Bütyök ne ébredjen fel. Már majdnem indulásra kész voltam, amikor az alábbi párbeszéd zajlott le Mackó és köztem:
- Hova mész apa?
- Megyek dolgozni.
- Ne menj dolgozni.
- De mennem kell Maci, jó?
- Ne menj el apa!
- Muszáj kisfiam. De ígérem, sietek haza! Addig játsszál jó sokat és ha hazaértem akkor építünk valami szépet Legoból, jó?
Itt egy kis szünet következett, láttam, hogy jár a pici agya...de nem kellett soká várni a meglepő válasszal:
- Nem akarok sokat játszani!

Majd szorosan megölelt és utamra bocsátott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése