2012. május 9., szerda

Anya biciklije

Ma megrendeltem Anya biciklijét a neten. Találtam egy jó összerakott bikeot akciós áron, ingyen kiszállítják. Szuper lesz! Szerencsére egyszerű volt a választás: Anya megmondta, milyen színek jöhetnek szóba és ez alapján szűrtem a technikai paraméterek alapján. Várom már, hogy együtt menjünk biciklizni. A gyerekek születése előtt rengeteget bicikliztem, ezt sajnos fel kellett adnom, de nem éltem meg negatívumként, inkább csak hiányzik a szervezetemnek, a lelkemnek. Szerintem (nekem) a legjobb gyógymód stressz ellen, teljesen fel tudok töltődni egy 70 km-es tekerés után. Persze együtt nem fogunk még ennyit menni, de szép apránként növeljük a távot. :-)
A gyereküléseket a Decathlonba vettük, 11 000 Ft-ért (ezt: Koolah Gyerkülés), vázra szerelhető. A srácok nagyon élvezik, Mackó már tavaly nyuszira megkapta az ülést, és volt hogy elaludt benne, mire hazaértünk. :-)



Jövő hétre ígérték a biciklit, át is utalom gyorsan a vételárat.

Ja, és piros lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése