2012. május 8., kedd

Úgy hiányoztunk ma Apa!

Ma korábban eljöttem a meló helyről, mert Anyának biciklit nézünk! :-) Bütyök nagyszülőktől biciklis gyerekülést kap az 1 éves születésnapjára, így végre együtt mehetünk kerékpározni! Nagyon várom már! :-)
Szóval nyakunkba vettük a várost, körbe jártuk a biciklis boltokat, de kicsit elhűltem az áraktól, illetve a hozzájuk tartozó felszereltségtől. úgy látszik már jó régen vettem az én bikeomat...amit most igyekszem elpasszolni, mert magamnak is láttam egy király Kross bikeot. Hm! Kell!
Na, a lényeg, hogy neten is körül kell néznem, mert nem tetszik a felhozatal. Ahogy így autózgatunk egyik boltból a másikba, az egyik kereszteződésnél megállva egyszer csak így szól Mackó:
- Úgy hiányoztunk ma Apa!
Vagyis hiányoztam ma neki/nekik. :-) Úgy szeretem, olyan kedves, olyan jó az ilyet hallani egy hosszú nap után. :-)
Mackó amúgy is sokszor kimutatja érzéseit, öcsit is sokszor ölelgeti és mondogatja, hogy mennyire szereti. Biztosan szerepünk van ebben, hiszen mi is többször mondjuk neki, hogy szeretjük, dicsérjük és nem telik el nap egy ölelés nélkül. Nem csak játszani kell megtanítani a gyereket, de az érzések nyílt kimutatására is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése